اعلام روند استرداد وجه

اگر بعد از ثبت سفارش بنا به هر دلیلی بخواهید سفارش خود را لغو کنید، شماره کارت خود را برای ما ارسال کرده، سپس بعد از یک روز کامل کاری وجه به شما بازگردانده می شود.

مدت زمان تحویل

کالای شما بعد از ثبت روند کامل سفارش، 1 تا 4 روز بسته به مسافت برای شما ارسال می شود.

روند مرجوعی کالا

تمام محصولاتی که دارای ضمانت هستند، قبل از اتمام گارنتی می توانید کالای خود را مرجوع داده و وجه به شما بازگدانده می شود یا کالای صفر (آکبند) دریافت کنید.

نحوه فسخ خدمات

نحوه فسخ سفارش به صورت توافقی بین ارس دیجیتال و مشتری انجام می گیرد.

ساعت پاسخگویی

فروشگاه ارس دیجیتال به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود می باشد.

نحوه پرداخت وجه

مشتریان گرامی پس از سفارش کالا وجه خود را از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایند و در صورت عدم برقراری ارتباط جهت پرداخت به شماره کارت ملی 6037997470959314 به نام آقای رضا اکبری اقدم واریز نمایند.

شیوه حمل

بسته به حجم سفارش از طریق پست، تیپاکس، باربری و اتوبوس  سفارش شما ارسال می شود. 

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

برای محصولاتی که دارای کارت گارنتی هستند می توانید با پشتیبانی شرکت مورد نظر آن محصول ارتباط برقرار کنید؛ همچنین شما می توانید بعد از تحویل کالا ظرف یک هفته در صورت خرابی یا عدم رضایت از محصول با فروشگاه ارس دیجیتال تماس و کالای موردنظر را مرجوع نمایید. 

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی

تمامی اطلاعات شخصی مشتری اعم از آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت در نزد ما محفوظ می باشد. 

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

حریم شخصی 

 

معرفی فروشگاه

شما می توانید برای آشنایی و ارتباط با ارس دیجیتال روی لینک زیر کلیک کنید:

درباره ما

تماس با ما

 

نحوه ثبت شکایت مشتریان

اگر در زمان تحویل محصول با مشکلی برخورد کردید ابتدا با پشتیبانی ارس دیجیتال تماس حاصل فرمایید، اگر مشکلتان رفع نشد  از طریق ایینماد می توانید شکایت خود را ثبت کنید.

برای ارتباط با گروه پشتیبانی با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

04142243168