دیجیتال مارکت ارس
 

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات دیجیتال مارکت ارس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت دیجیتال مارکت ارس و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجیتال مارکت ارس از سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی :

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دیجیتال مارکت ارس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و خدمات دیجیتال مارکت ارس تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر :

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دیجیتال مارکت ارس اقدام نماید.

 

ارتباطات الکترونیکی :

هنگامی که شما از خدمات دیجیتال مارکت ارس استفاده می‏‌کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به دیجیتال مارکت ارس ایمیل می‏‌زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌‏کنید که دیجیتال مارکت ارس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه ) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها ، خدمات و یا پروموشن‌ها ، امکان دارد دیجیتال مارکت ارس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند ، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه دیجیتال مارکت ارس را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی :

دیجیتال مارکت ارس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
دیجیتال مارکت ارس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دیجیتال مارکت ارس ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دیجیتال مارکت ارس ، مانند لوگو ، علائم تجاری ، متن ، توضیحات ، گرافیک ، آرم ، تصاویر و کپی ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجیتال مارکت ارس جزئی از اموال شرکت و دیجیتال مارکت ارس محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دیجیتال مارکت ارس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای دیجیتال مارکت ارس محفوظ می‏‌دارد.

 

ثبت ، پردازش و ارسال سفارش :

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
دیجیتال مارکت ارس به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر روزهای کاری و پنجشنبه ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می باشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دیجیتال مارکت ارس به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل ،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند دیجیتال مارکت ارس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در دیجیتال مارکت ارس به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجیتال مارکت ارس محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده ،  محصول دیگری را جایگزین کند.
دیجیتال مارکت ارس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری ، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای دیجیتال مارکت ارس محفوظ است.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

دیجیتال مارکت ارس همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجیتال مارکت ارس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از دیجیتال مارکت ارس اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجیتال مارکت ارس ارسال شود.

 

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در دیجیتال مارکت ارس ، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات دیجیتال مارکت ارس با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش ، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید ، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود ، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی‌آیند.دیجیتال مارکت ارس در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت ، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی دیجیتال مارکت ارس درباره‌ی محتویات نظر نیست ؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود ، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

 

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.

– از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.

– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.

– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل ، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد ، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان دیجیتال مارکت ارس 42275312– ۰41 تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش ، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به info@arasdigital.ir ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را در فرم “ثبت شکایات” ارسال کنید.